سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریافت کد قفل کلیک راست


بهترین والیبالیست دنیا سعید

پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: مردم والیبال‌دوست ارومیه از تیم شهرداری انتظارات زیادی دارند اما مصدومیت‌ها در یکی، دو هفته اول لیگ برای تیم مشکل‌ساز شد.

 

پاسور ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار کرد: وضعیت فعلی تیم شهرداری ارومیه خوب است، البته یک سری مشکلات گریبان‌گیر تیم ما شد که قدری در هفته‌های نخست روی کار تیم تاثیر گذاشت. پیچ خوردگی پای یکی، دو نفر از بازیکنان ما از جمله سعید مصطفی‌وند و همچنین جدایی یکباره بازیکن خارجی تیم موجب شد که برنامه‌های کادر فنی تا حدودی به هم بریزد و نتوانستیم آنچه تمرین کرده بودیم در زمین اجرا کنیم.

 

وی افزود: تیم ما خوب است و خیلی هم خوب بسته شده بود. شاید اگر بازیکن خارجی ما نمی‌رفت و به یک تیم کویتی ملحق نمی‌شد اصلا مشکلی پیش نمی‌آمد. به هر حال کادر فنی هم روی ترکیبی که از چند ماه قبل بسته بود حساب ویژه‌ای باز کرده بود. با این حال شخصا فکر می‌کنم بازیکنان ذخیره تا امروز خوب بازی کرده‌اند و فعلا کمبودی نداریم. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده هم شاهد نمایش خوبی از همه بازیکنان باشیم.

 

سعید معروف درباره بازی هفته آینده شهرداری ارومیه مقابل سایپا گفت: سایپا یک تیم خوب و ریشه‌دار است که از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد. البته این تیم لیگ را خیلی قدرتمند استارت نزده و به همین دلیل دیگر جای باخت ندارد و برای پیروزی و کسب امتیاز در هفته‌های پیش رو به میدان می‌رود. ما هم تلاش می‌کنیم که از تهران دست پر برگردیم و روند پیروزی‌های خود را ادامه دهیم.

                                   


[ چهارشنبه 91/8/24 ] [ 10:32 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]