سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریافت کد قفل کلیک راست


بهترین والیبالیست دنیا سعید

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلللللللللللللللللللللللللللللللللامممممممممممممممممممممممم به همه ی دخترای عزیز

 

این گل ها تقدیم به همه دختر های عسلی البته میدونم خودتون از همه ی گل ها قشتگ ترین

روزمون هم مممممممممممممممممممممبببببببببببببببببببببببببباررررررررررک

 

 


[ سه شنبه 91/6/28 ] [ 4:33 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

سلام

بازم پرسپولیس مساوی کرد این 7مین بازیشه که نبرده خدا بقیه بازی هارو بخیر کنه


[ یکشنبه 91/6/26 ] [ 9:50 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

من نمی دانـم این دلتنگی ,دلتنگی که می گوینـد چیـست
همین حـس مبهـم نفـس گیری
که دامن گیـرمان می شود
وقتی چیـزی را
کسـی را
جایی جـا گذاشته ایم
همان دلتنگـی ست!؟


[ شنبه 91/6/25 ] [ 9:0 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]


-چه سالی ازدواج کردید و چند فرزند دارید؟
17 تیرماه 1384 ازدواج کردم و یک پسر دارم به نام عرشیا که متولد 6خرداد 1386 است .

-خانواده چقدر به والیبال علاقه مندند و تا چه اندازه کار شما رو پیگیر ...

ی میکنند؟
علاقه شان خیلی زیاد است اما نتایج رو زیاد پیگیری نمیکنن چون بیشتر به والیبال بعنوان یک شغل نگاه میکنند.

-شما در این سالها به طورکامل درگیر اردو و بازیهای ملی و باشگاهی بودید تا چه اندازه فرصت داشتید در کنار خانواده حضور داشته باشید و یا با انها سفر بروید؟
خیلی کم اگر صریح باشم باید بگویم هیچی...! فعالیت های والیبالی من پس از ازدواجم خیلی زیادتر شد الان به دلیل سفرهای زیادی که با تیم ملی دارم به نوعی مسافرت زده شدم...اما امیدوارم زمانی فرا برسد که بتونم همراه با خانود ام هم سفر بروم بلاخره همانطور که من از دوری انها اذیت میشم انها هم تحت فشارند.

-خانواده باید قاعدتا از برد و باخت های شما خوشحال یا ناراحت بشوند ولی شایعاتی که گاهی به صورت اخبار منفی از اردو به گوششان میرسد را با شما در میان میگذارند؟
خانواده من نسبت به نتیجه حساسیت چندانی نشان نمیدهند. تازه با اینکه حاشیه هم جزوی از ورزش حرفه ای است اما خوشبختانه ما ازحاشیه کمتری برخورداریم عکس العمل خاصی هم نشان نمیدهیم

-به عنوان کاپیتان در کنترل اعصاب و روان به هم ریخته بازیکنان پس از شنیدن شایعات چه نقشی ایفا میکنید؟
من به هیچ عنوان گوشم بدهکار حاشیه ها نیست چون بنظرم والیبال ورزش لحظه هاست و نمیشود در ان , زمان را برای حواشی صرف کرد...وقتی هم برای کسی حرف در میاورند یا بازیکنی به حاشیه کشیده میشود همیشه با ان بازیکن تذکر داده ام که به حاشیه ها بی توجه باشد و وقتش را صرف بازی وتمرینش بکنه و الا از والیبال جا میماند...ما خیلی بازیکن خوب داشتیم که به دلیل توجه به حاشیه والیبالشون زودتر از موعد تمام شد.

-در قوانین و مقررات والیبال شاهدیم که نقش کاپیتان در تیم تعیین کننده است. حتی در برخی موارد از مربی هم بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. به طور مثال داور در طول مسابقه فقط کاپیتان تیم را به رسمیت شناخته ...به طور کلی به نظر شما نقش کاپیتان در یک تیم از اغاز اردوهای تمرینی گرفته تا پایان مسابقات چیست؟
در والیبال هر سال قوانین جدیدی تصویب میشود و به مرحله اجرا در میاید.قوانین داوری هم قوانینی نیست که بتوان در ان ورود کرد.ولی من به طور نسبی از ان مطلع هستم.اما کاپیتان به طور کلی در تیم نقش یک رابط قابل اطمینان را دارد که باید بیشتر از دیگران نظم و انضباط را رعایت کند و هرمساله ای هم دوستانه و صمیمانه حل کند.از یک طرف مشکلات بازیکنان را به گوش مسئولان برساند و از طرف دیگر درخواست های مسئولان را به بازیکنان منتقل کند.

-کاپیتانی در بازیهای باشگاهی سخت تر است یا بازیهای تیم ملی و بین المللی ؟
بنظرم کاپیتانی در مسابقات باشگاهی سخت تر است.اکثر باشگاههای شهرستانی طرفدارهای زیادی دارند.این امر باحاشیه های خاص خود همراه هست. اگر مسابقات بین الملی در ایران برگزار شود کار کاپیتانی زیاد است چون میزبانی بار مسئولیت را بیشتر میکند و کاپیتان باید علاوه بر توجه به بازیها رفتار بازیکنان هم زیر نظر داشته باشد.

-مربیانی که تاکنون بعنوان کاپیتان در تیم هایشان بوده اید (ولاسکو,معدنی, عطایی, کارخانه) چقدر شما را به این عنوان پذیرفته و از شما در اداره تیم همکاری خواسته اند؟
معمولا من شخصیتی دارم که تا وقتی ازم نخواهند در مسائل مختلف تیم دخالت نمیکنم. ولی بنظرم وقتی مربی ,کاپیتان تیم را انتخاب میکند پس 100% به او اعتماد دارد.

-بهترین کاپیتانی که تا بحال در تیم های مختف در سنوات گوناگون دیده اید کدام بازیکن بوده است؟
پیمان اکبری کاپیتان خوبی بود.هم در سطح ملی هم باشگاهی.در تیم ملی دیگر باشگاهها هم جیبا بعنوان کاپیتان تیم ملی برزیل موثر و حرفه ای بود یعنی کاری میکرد که تیمش برنده شود.

-الگوی کاپیتانی شما کدام یک از آنهاست؟
الگوی من جیبا و پیمان نیستند.چون شخصیتم شبیه هیچ یک از انها نیست.سبک واخلاق خاص خودم را دارم.

-از تجربیات بازیکنان قدیمی تراز خودتان چقدر استفاده میکنید؟ مثلا بعنوان دفاع وسط از بازی والیبالیستهای سالهای گذشته این پست مثل عباس قاسمیان,سعید رضایی, کیوان مجردی, بهنام جلوه و ...یا اصلا شده نظر دیگر بازیکنان هم پستتان را راجب بازیتان جویا شوید؟
عباس قاسمیان یکی از هم تیمی هایم در مسابقات اسیایی بود. بهنام هم خیلی خوب تیم را هدایت میکرد او یکی از بازیکنانی بود که به طور کلی نسل سرعتی زن ها را متحول کرد و از آن به بعد بود که سرعتی های ایران متخصص شدند.متاسفانه من تابحال نظر آنها را نگرفته ام.چون شب و روزم در اردو و و تمرین و بازی و سفر می گذرد واین دوستان هم خیلی کم به فدراسیون میایند و ما اصلا انها را نمی بینیم.

-بهترین دفاع وسطی که دیده اید کدام بازیکن بوده؟
شماره13 روسیه.هم قدبلندی دارد هم در دفاع وحمله خیلی مسلط و حرفه ای است.

-شما با خیلی از پاسورهای خوب ایران بازی کردید..با کدام پاسور نسبت به بقیه هماهنگتر بوده اید یا راحتتر در کنارش بازی میکنید؟
بستگی به شرایط بازی دارد.مثلا سبک بازی امیر حسینی با محمدشریعتی متفاوت است.در نسل قبلی تیم ملی من با این دو پاسور خوب کار میکردم.اما با تغییر سیستم و تاکتیک والیبال در حال حاضر با سعید معروف و مهدی مهدوی هماهنگ ترم.

-در جریان بازیهای بین المللی که داشتید با مربیان یا بازیکنان خارجی هم درباره والیبال یا بازی ایران هم صحبت میشوید یا فرصت کافی در این خصوص ندارید؟
نه. ولی دست اندرکاران تیم های خارجی معمولا همه نظرتشان را در کنفرانس های خبری میگویند.شنیده اید که اصولا از والیبال ایران و رشد ان در سطح کلان تعریف میکنند. به طور مثال در جام واگنر لهستانی ها تاکید کردند که به سختی ما را شکست دادند.آرژانتینی ها هم خوشحالیشان را از بردن ما نمیتوانستند فراموش کنندخلاصه همه اعتراف میکنند که والیبال ایران متحول شده است.

-تا چه اندازه نقدهایی که درباره بازیهایتان مطرح میشود را توجه میکنید؟
خیلی کم.البته اخبارروزنامه ها وخبرگزاری ها رو پیگیری میکنم واگر نقدی هم بشه به ان دقت میکنم.ولی فقط در صورتی که نظرشان فنی و صحیح باشد برایم ارزش دارد و سعی میکنم کارم را جبران کنم.

-آیا تا بحال این اتفاقات افتاده که نقدها ونظرات با واقعیت تطبیق نداشته باشد؟
بله خیلی موارد شاهدیم که انتقادها با واقعیت تطبیق ندارد.به طور مثال میگویند " بازیکن پست سرعتی عامل باخت تیم بوده" من به این موضوع اعتقاد ندارم.نقش دفاع وسط در برد و باختها صفر است

-والیبال مدرن به تجربه و سن وسال بازیکنان اهمیت میدهد و ازحدود سن28 سالگی به بعد روی یک بازیکن اهمیت ویژه ای باز میکند.ما در ترکیب تیم های صاحب نام و قدرتمند جهان بازیکنانی میبینیم که حداقل شش سال از شما بزرگترند.با این وجود چند بار شنیدیم که شما قصد خدافظی ازتیم ملی را دارید. واقعیت داره یا شایعه است؟
متاسفانه در ایران میگویند ورزشکار بالای 30 سال باید خدافظی کند.در صورتی که والیبال ورزش با تجربه هاست.نه ورزش جوان ها! شاید نیروی جوانها هم موفق باشد اما تجربه دراین رشته حرف اول را میزند و درلحظات حساس برای تیم موثراست.خیلی شنیدم که میگویند: من باید بروم...ولی یکی نمیگوید کجا؟اصلا چه جایگزینی برای من هست؟حالا من میروم چه کسی باید جای من را در تیم ملی بگیرد؟ بعضی ها اصلا توجه ندارند که فدراسیون برای علی نادی این همه زحمت کشیده تا به این حد رسیده و دراین نقطه قرارگرفته.حالا وقت بازدهی ام به مسئولان است وباید خودم را به انها نشان دهم.نه اینکه خدافظی کنم و بروم

-تا چه زمانی والیبال را ادامه میدهید؟
من سعی کردم تا حالا وارد عرصه مربیگری نشوم چون احساس میکردم اگر درکلاس های مربیگری شرکت کنم,این ذهنیت بوجود میاد که باید بروم تا زمانی هم که احساسم بگوید توانایی بازی حرفه ای را دارم والیبال را ادامه میدهم یعنی تا زمانی که بدنم اجازه دهد حرفه ای کار میکنم.خوشبختانه خانواده ام هم با ادامه بازی حرفه ایم100%موافقند همسرم در تمام مراحل زندگی مشترکمان با حمایت از من خیالم را راحت کرده است

-وضعیت فنی آینده پست دفاع وسط و جوانانی که دراین پست بازی میکنند را چطور می بینید؟ایا میتوان امیدوار بود که در آینده هم یک قطر دفاع وسط قدرتمند مثل نادی و موسوی داشته باشیم؟
متاسفانه در ایران خیلی از سرعتی زن های ما تک بعدی هستند, بعضی دفاعشان ضعیف است واسپکشان قوی بعضی برعکس اینجا نقش مربیان سازنده نمود پیدا میکند که بازیکن ها را طوری تعلیم بدهند که همه فاکتورها را خوب اجرا کنند.

-آینده تیم ملی را چگونه میبینید؟
بنظرم از پایان والیبال این نسل,شاهد افت خواهیم بود.چون عده ای از بازیکنان تیم ملی خواهند رفتالبته این افت در تمامی ورزش ها ملموس ومحسوس است.

-بنظرشما مربی خارجی برای والیبال ایران بهتر است یا مربی ایرانی؟
تجربه نشان داده است که بامربی خارجی به سطح بالاتری رسیده ایم.ما با حسین معدنی رشد کردیم اما تا سقفی مشخص.ولی باحضور مربی خارجی وجهه بین المللی پیدا کردیمحضور ما در مسابقات لهستان وبازی با روس ها درخاک خودشان ناشی از حضور مربی خارجی است.

-به نظر شما ولاسکو بماند برای والیبال ایران بهتر است یا تغییرکند؟
باید دید که چه کسی جای او را در تیم ملی خواهد گرفت.انتخاب جایگزین همسطح ولاسکو کار خیلی سختی است ولاسکو برای امدن به ایران هیچ کلاس یا شرایط خاصی نگذاشت.بنظر من اگر بماند برای والیبال ایران بهتر است.

-با تصمیماتی که ولاسکو درخصوص انتخاب یا حذف بازیکن های مختلف میگیرد شخصا موافقید؟
هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد که من هیچوقت در کارش دخالت نمیکنم. ببینید ولاسکو به دعوت از یک بازیکن علاقه مند هست یا نیست به ما مربوط نیست.خودش باید جوابگوی نتایج باشد او باهوش تر ازاین حرفاست که اعتبار و آبروی خودش را زیر سوال ببرد.

-شما در آینده مربی خواهید شد یا برنامه دیگری برای زندگیتان دارید؟
من در زمان حال زندگی میکنم نه در گذشته و نه در اینده.فعلا بازیکنم. برای آینده هم تصمیم خاصی نگرفتم.

-دوست دارید فرزندتان در اینده والیبالیست شود؟
بستگی به نظر خودش دارد.فعلا که نسبت به والیبال واکنش های مثبتی نشان میدهد.یا مثلا پرچم ایران را به خوبی میشناسد. در حد سنش هم خوب والیبال بازی میکند.


-و حرف آخر؟
حالا که این فرصت برایم مهیا شد از همه کسانی که در رشد و پیشرفت من موثر بودند تشکر میکنم.دعای مادرم چه در پیشرفت من و چه در کسب نتایج خوب تیم ملی را هم موثر میدانم


[ شنبه 91/6/25 ] [ 12:45 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

عجیب ترین اتفاق زندگیتون چی بوده؟؟


[ پنج شنبه 91/6/23 ] [ 11:31 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

سلام ببخشید چند روزی رفته بودیم مسافرت ساعت 3 صبح امروز رسیدیم نتونستم آپ کنم والیبال هم که رفت لیگ جهانی والیبالیستا خیلی عالی بودن و سعید هم مثل همیشه محشر بود به همتون تبریک میگم

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 91/6/21 ] [ 4:23 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

با پایان یافتن مرحله اول رقابتهای انتخابی لیگ جهانی 2013 در قاهره ملی پوشان ایران عصر دوشنبه از قاهره به استانبول و سپس از آنحا به تهران پرواز می کنند. زمان ورود تیم ملی به فرودگاه امام خمینی (ره) ساعت 5 بامداد سه شنبه عنوان شده است.


[ دوشنبه 91/6/13 ] [ 9:20 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

مردان والیبال ایران، تیم ملی مصر را سه بر یک در قاهره شکست دادند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مردان والیبال کشورمان یکشنبه شب 12 شهریور 1391 در دومین دیدار خود در چهارچوب مرحله دوم رقابت های انتخابی لیگ جهانی به مصاف پرافتخارترین تیم قاره افریقا، تیم ملی مصر رفت. شاگردان خولیو ولاسکو ست اول این دیدار را با نتیجه قاطع 25 بر 12 پبروز شدند تا با لحاظ نتیجه سه بر صفر دیدار اول صعود خود را به مرحله نهابی این رقابت ها که قرار است در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران برگزار شود، قطعی کنند.
مصری ها با وجود اینکه دیگر امید به حضور در لیگ جهانی 2013 نداشتند در ست دوم موفق شدند 30 بر 28 پیروز شوند.
در ادامه مردان والیبال کشورمان در ست های سوم و چهارم به ترتیب با امتیازات 25 بر 17 و 25 بر 22 پیروز شدند تا این دیدار را 3 بر یک به سود خود به پایان رسانند


[ دوشنبه 91/6/13 ] [ 9:18 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

معروف: شانس آوردم!

خوشبختانه آسیب دیدگی سعید معروف تنها یک کشیدگی است و آسیبی به استخوان پای پاسور تیم ملی نرسیده. دکتر سیامک افروزی که از صبح امروز به طور ویژه درمان معروف را آغاز کرده با بیان مطلب فوق گفت: سعی می کنیم او را به تمرین عصر امروز هم برسانیم چه برسد به بازی فردا شب.
سعید معروف هم خودش اضافه کرد: شانس آوردم فشار و سنگینی بدنم روی پای راستم بود والا رفته بودم.!



[ یکشنبه 91/6/12 ] [ 8:15 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

 

معروف به بازی یکشنبه می رسد؟  

 

به گفته پزشک تیم ملی والیبال ایران آسیب دیدگی سعید معروف در جریان بازی ایران – مصر از ناحیه مچ پا؛ پیچ خوردگی از نوع اول محسوب می شود که بلافاصله پس از اتمام بازی مراحل درمان آن آغاز شده و از فردا هم فیزیوتراپی روی پای معروف انجام خواهد گرفت. سیامک افروزی احتمال رسیدن پاسور ایران به بازی یکشنبه شب را 90 درصد عنوان کرد ولی زمان اظهارنظر نهایی و قطعی درباره حضور یا عدم حضور معروف در این بازی را ظهر یکشنبه خواند.


[ شنبه 91/6/11 ] [ 2:42 عصر ] [ سمانه ]

[ نظر ]

<      1   2   3   4   5   >>   >